مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-12ورزشي

آخرین وضعیت والیبال شهرداری ارومیه/هواداران منتظر تصمیم عاقلانه


آنچه که نام ارومیه را در بین اهالی ورزش تداعی می کند، پر افتخار ترین رشته تیمی ایران در عرصه بین المللی یعنی والیبال است این رشته پرطرفدار در ارومیه از دهه 30 جای خود را در دل مردم این شهر باز کرده و به عنوان فرهنگی جا افتاده در هر کوی و برزنی که قدم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ارومیه، قدمت والیبال در ارومیه از یک سو و استعدادهای ناب والیبالی در این شهر باعث شده که همواره بازیکنان زیادی از این شهر راهی تیم های ملی شود و حتی چندین بار در ادوار مختلف بازیکنانی همچون یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در قامت کاپیتانی تیم های ملی بدرخشند.

تیم های والیبال ارومیه در لیگ برتر کشور با عناوینی همچون پاس رضاییه، ساندیس رضاییه، مقاومت، مقاومت استقلال، شهید باکری، سمن سو، پگاه، فولاد، هیات والیبال از سالهای 54 تا 89 حضور داشتند و در ادامه نیز تیم شهرداری ارومیه از سال 90 تاکنون با 11 سال قدمت چه در زمینه باشگاهی و چه در عرصه ستاره سازی در تیم های ملی فعالیت دیرینه ای دارد.

والیبال  ارومیه در اولین دوره لیگ کشوری والیبال (جام پاسارگاد) در سال 1354 با نام تیم پاس رضاییه در مسابقات شرکت کرد و به مقام هفتمی کشور رسید و تنها مقام قهرمانی اش به مسابقات جام کوروش کبیر در سال 1350 تهران بر می گردد که بزرگانی همچون یدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت والیبال شهرداری ارومیه/هواداران منتظر تصمیم عاقلانه

آخرین وضعیت والیبال شهرداری ارومیه/هواداران منتظر تصمیم عاقلانه