مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-12سياسي

ایجاد بوستان شهدای زن در لرستان


مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از ایجاد بوستان های کوثر در شهرستان های استان به نام شهدای زن لرستانی در روز شهید خبر داد.

- فریبا ولی پور عالم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در هفته درختکاری و همزمان با گرامیداشت روز شهید در 22 اسفندماه، 485 اصله نهال مثمر به نیت 483 بانوی شهید لرستانی بنا به شرایط آب و هوایی هر شهرستان کاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کار مشترک با همکاری بنیاد شهید، دفتر امور بانوان و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری لرستان و اداره کل منابع طبیعی انجام می شود، عنوان کرد: در هر شهرستانی بوستانی تحت عنوان کوثر ایجاد خواهد شد که تاکنون در همه شهرستان ها مکان لازم را شهرداری ها در اختیار دفتر اموربانوان قرارد دادند و تنها شهرستان پلدختر مانده که البته مکان آن نیز محقق خواهد شد.

در هر شهرستانی نهال ها به اسم هرکدام از شهدای زن پلاک کوبی می شوند مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان اضافه کرد: در هر شهرستانی نهال ها به اسم هرکدام از شهدای زن پلاک کوبی می شوند و در این مراسم خانواده شهدای مذکور دعوت می شوند.

ولی پور عالم با اشاره به اینکه این آیین درختکاری در شهرستان خرم آباد و در پارک بانوان منطقه گلدشت با کاشت 233 نهال انجام خواهد شد، افزود: با انجام این کار ظرف سه تا چهار سال آینده برای هر شهرستانی یک باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بوستان شهدای زن در لرستان

ایجاد بوستان شهدای زن در لرستان