مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-12اقتصادي

کاشت 90 هزار نهال و درختچه و جعبه گُل برای استقبال از بهار در کرمانشاه


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از کاشت حدود 90 هزار نهال، درختچه و جعبه گُل در سطح شهر برای استقبال از بهار خبر داد.

- کاشت 90 هزار نهال و درختچه و جعبه گُل برای "استقبال از بهار" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از کاشت حدود 90 هزار نهال، درختچه و جعبه گُل در سطح شهر برای استقبال از بهار خبر داد.

فرامرز رحمتی زاده در گفت و گو با ایسنا، گفت: به مناسبت هفته درختکاری برنامه های کاشت نهال و درختچه و جعبه گل را در این ایام شروع کردیم که تا پایان سال ادامه دارد و با اجرای آن زیباسازی و افزایش سرسبزی شهر برای ایام نوروز را دنبال می کنیم.

وی افزود: در این هفته برنامه کاشت نهال رایگان میوه در منازل را داریم که برای این کار متقاضیان از 13 تا 19 اسفند ثبت نام کرده و کار توزیع نهال میوه شروع شده است.

رحمتی زاده گفت: این نهال ها توسط نیروهای شهرداری درب منازل افراد برده شده و توسط خود نیروها در حیاط منزل کاشته شده و روش نگهداری آنها به خانواده ها آموزش داده می شود.

این مسئول با اشاره به برنامه ریزی برای توزیع چهار هزار نهال میوه در این طرح گفت: به هریک از متقاضیان یک یا نهایتا با توجه به وسعت حیاط منزل دو نهال تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 90 هزار نهال و درختچه و جعبه گُل برای استقبال از بهار در کرمانشاه

کاشت 90 هزار نهال و درختچه و جعبه گُل برای استقبال از بهار در کرمانشاه