مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-12اقتصادي

33 تابلوی غیر مجاز از محورهای خراسان شمالی جمع آوری شد


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون 33 تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی غیرمجاز از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی جمع آوری شده است.

- تیمور رنجبر با اشاره به 58 تابلوی اختصاصی و 40 تابلوی تبلیغاتی دارای قرارداد، گفت: برخی افراد به دلیل آشنا نبودن با قوانین و مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه ها به صورت خود سرانه، این تابلوها را به صورت غیرمجاز نصب می کنند که این امر در ایمنی و ترافیک اختلال ایجاد می کند و موجب رخ دادن سوانح رانندگی می شود.

وی افزود: نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های استان فقط با مجوز این اداره کل و پس از عقد قرارداد مجاز است و در صورت عدم رعایت این ضوابط با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، رنجبر اظهارکرد: نصب تابلوها در حاشیه راه ها ضوابط استانداردی از قبیل ابعاد تابلو، اندازه حروف، مکان نصب، فاصله از تقاطع های اصلی، فاصله از علائم راهنمایی و رانندگی و.

دارد و دارندگان این تابلوها باید برای تعیین تکلیف تابلوهای نصب شده به ادارات حمل و نقل و پایانه های استان مراجعه و پس از طی مراحل اداری مجوز دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 تابلوی غیر مجاز از محورهای خراسان شمالی جمع آوری شد

33 تابلوی غیر مجاز از محورهای خراسان شمالی جمع آوری شد