مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-12سياسي

30 درصد از پرونده های کیفری محاکم قضایی ایلام مربوط به انواع خشونت ها است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام گفت: 30 درصد از پرونده های کیفری محاکم قضایی ایلام مربوط به انواع خشونت ها مانند خشونت کلامی، - رفتاری و نوشتاری است.

مالک روشنی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه انجام کارهای پیشگیرانه تاثیرات مثبت بلند مدتی دارد که در آینده به خوبی مشخص می شود، اظهار کرد: بر اساس ماده 3 پیشگیری از وقوع جرم، قوای سه گانه درگیر پیشگیری از وقوع جرم در جامعه هستند.

در واقع این مهم یک کار فرهنگی بوده و باید تقویت شود.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام در ادامه به نقش رسانه ها درجامعه اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند و اگر این افراد پیام پیشگیرانه ای را در فضای مجازی منتشر کنند تغذیه فکری تعداد مخاطبی که آن متن را خوانده فراهم می کنند.

روشنی با تاکید بر اینکه رسانه، زبان گویای مردم، مشکلات را شناسایی و به دستگاه های اجرایی ارجاع دهند، ادامه داد: اگر سازمان مریوطه برای رفع آن ورود نکند بدون شک تبعات منفی را به دنبال خواهد داشت.

روشنی با تاکید بر اینکه پیشگیری یک کار فرهنگی است، افزود: پیشگیری به معنای انجام دادن معروف و پرهیز از منکر است و اگر رسانه به عنوان زبان گویای جامعه که برای مخاطبین تولید محتوا می کند و تغذیه ذهنی برای جامعه هدف را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از پرونده های کیفری محاکم قضایی ایلام مربوط به انواع خشونت ها است

30 درصد از پرونده های کیفری محاکم قضایی ایلام مربوط به انواع خشونت ها است