مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-12سياسي

شورای اشتغال زنجان موانع صدور مجوز های محصولات دانش بنیان را رفع کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید پارک علم و فناوری زنجان با حضور علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در آیین معارفه رییس پارک علم و فناوری زنجان گفت: در شورای اشتغال استان در جهت رفع موانع مجوز های مربوط به محصولات دانش بنیان گام برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید پارک علم و فناوری زنجان با حضور علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، استاندار زنجان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این استان برگزار شد.

خیرالدین در این مراسم با اشاره به مأموریت های پارک علم و فناوری در خصوص واگذاری اراضی به شرکت ها، خواستار رفع موانع جهت این مهم شد و تاکید کرد: در شورای اشتغال استان در جهت رفع موانع مجوز های مربوط به محصولات دانش بنیان گام برداشته شود.

وی خیرالدین همچنین با تشکر از زحمات دکتر مرادخانی و آرزوی موفقیت برای دکتر آذرپیوند، ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد شکوفایی هرچه بهتر مجموعه پارک علم و فناوری استان زنجان باشیم.

افشارچی، استاندار زنجان نیز در این مراسم ضمن اعلام حمایت کامل از توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان زنجان و همچنین برنامه هایی در راستای توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اشتغال زنجان موانع صدور مجوز های محصولات دانش بنیان را رفع کند

شورای اشتغال زنجان موانع صدور مجوز های محصولات دانش بنیان را رفع کند