مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-12اقتصادي

55 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد


در سال 1400 در حدود 424/8 هزار مترمکعب حجم آب ذخیره شده و 55 حلقه چاه غیر مجاز مسدود، 12 دستگاه غیرمجاز توقیف و تعداد 14 عدد کنتور هوشمند نیز نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان؛ محمدشریف زارعی فرماندار کاشان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهار کرد: نزدیک به دو دهه است که کشور ما در شرایط بحران کم آبی قرار گرفته و امروز با بحران آب و خشکسالی روبرو هستیم و همین امر موجب کاهش بسیار زیاد منابع آب سطحی و زیرزمینی شده است.

وی  با بیان اینکه، یکی از راهکارهای برون رفت از بحران آب، مدیریت منابع آبی است چراکه کاشان جزو مناطق کم بارش است که همین امر بحران آبی را دوچندان کرده  است، گفت: در صورت عدم مدیریت صحیح آب و اصلاح الگوی کشت در حوزه کشاورزی و ایجاد قحطی آب و نبود آب شرب شاهد کوچ مردم و پراکنده شدن جمعیت خواهیم بود.

شریف زارعی در خصوص تعداد حلقه چاه های موجود در شهرستان گفت: در کاشان در کل حدود 883  حلقه چاه آب وجود دارد که از این تعداد 426 حلقه چاه برای کشاورزی، 125 حلقه چاه در حوزه صنعت، 127 حلقه چاه آب شرب و بهداشت مورد استفاده قرار گرفته و 205 حلقه چاه نیز در حوزه خدمات و سایر صنوف مورد استفاده قرار می گیرد.

سرپرست فرمانداری و رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان کرد: در سال 1400 در حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد

55 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد