مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-12اجتماعي

خودنمایی زمستان در هفته پایانی اسفند در مازندران


مشاور اطلاع رسانی و کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران از پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان در هفته پایانی اسفندماه خبر داد و گفت: هفته ای سرد و همراه با بارندگی پیش رو داریم.

- سید احمد میرساداتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران روز‏ شنبه 1400/12/21 نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما از بعدازظهر بتدریج ابری و از غرب استان با بارندگی و در ارتفاعات با بارش باران و برف و وزش باد همراه خواهد بود.

مشاور اطلاع رسانی و کارشناسی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: روز یک‏شنبه 22 اسفندماه هوای استان ابری همراه با کاهش دما گاهی با بارندگی، وزش باد، در ارتفاعات با بارش باران و برف و از بعدازظهر با کاهش ناپایداری پیش بینی می شود.

میرساداتی گفت: وضعیت جوی در روزهای دو‏شنبه و سه ‏شنبه 23 و 24 اسفندماه در نیمه شرقی استان نیمه ابری به تدریج ابری، گاهی با بارش پراکنده و در ارتفاعات مه آلود همراه با باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود که به تدریج از سمت غرب استان با افزایش ابرها بارش محتمل بود و بر میزان بارندگی افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی زمستان در هفته پایانی اسفند در مازندران

خودنمایی زمستان در هفته پایانی اسفند در مازندران