مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-12سياسي

کمیته جهاد آبرسانی در استان همدان تشکیل شد


همدان_سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان از تشکیل کمیته جهاد آبرسانی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهندس محمد ضروری، سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان که به همراه جمعی از معاونین، مدیران و ایثارگران شرکت آب منطقه ای همدان که به میلا امام حسین (ع) و روز پاسدار انجام شد، عنوان کرد: تأمین آب، در دو بخش کوتاه مدت برای تابستان و بخش بلند مدت برنامه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در تابستان با چالش های جدی ای در زمینه آب روبرو هستیم، اظهار کرد: در ایام غیرپیک و فصول غیر زراعی نزدیک به یک هزار و 550 لیتر در ثانیه مصرف آب در شهر همدان داریم که این رقم در تابستان به یک هزار و 850 لیتر در ثانیه می رسد.

ضروری ادامه داد: متأسفانه امسال دومین سالی است که با پدیده خشکسالی در استان روبرو می شویم به همین دلیل پیش بینی می شود که تابستانی بسیار سخت و پرچالشی پیش رو داشته باشیم.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه همین کاهش چشمگیر بارش ها باعث شد تا نزدیک به 800 تا یک هزار لیتر در ثانیه منابع آب سطحی مان را از دست دهیم، گفت: به همین دلیل مشکلاتی اساسی در شبکه به وجود خواهد آمد و قطعی ها در شبکه نیز محتمل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته جهاد آبرسانی در استان همدان تشکیل شد

کمیته جهاد آبرسانی در استان همدان تشکیل شد