مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-12بين الملل

کاروان نظامی عظیم روسیه در نزدیکی کی یف پخش شده است


براساس تصاویر ماهواره ای جدید، کاروان بزرگ خودروهای نظامی روسیه که به کُندی به سمت کی یف، پایتخت اوکراین حرکت می کرد، تقریبا پراکنده شده و در نقاط دیگر مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، طول این کاروان نظامی روسیه قبلا بیش از 64 کیلومتر برآورد شده بود.

این کاروان طی چند روز گذشته هم بیرون کی یف مستقر بود.

اما مقام های آمریکایی و انگلیسی گفتند که حرکت آن به علت کمبود سوخت و موادغذایی متوقف شده است، آن هم در بحبوحه گزارش هایی از حمله جنگنده های اوکراینی به این کاروان.

شرکت فناوری های ماکسار تصاویری از مانور یگان خودروهای زرهی در داخل و اطراف کی یف در حوحه شمال غربی و در نزدییک فرودگاه آنتونوف گرفته است.

براساس گزارش ماکسار، به نظر می رسد که خودروهای زرهی این کاروان نظامی در شمال کی یف، تغییر مکان داده و در جنگل ها و در درختزار نزدیک شهرک لوبیانکا مستقر شده اند و خمپاره اندازها به مواضعی در نزدیکی آنجا شلیک می کنند.

عکس 28 فوریه از حومه شمالی کی یف یک مقام دفاعی آمریکا به آسوشیتدپرس گفته است که در روزهای اخیر برخی خودروهای نظامی این مسیر به سمت درختزار خارج شده اند اما آنها نمی توانند بگویند که آیا این ستون نظامی روسیه شکسته شده است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان نظامی عظیم روسیه در نزدیکی کی یف پخش شده است

کاروان نظامی عظیم روسیه در نزدیکی کی یف پخش شده است