مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-12سياسي

ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در تعطیلات نوروز/ فرصت ارتکاب جرم از سارقین گرفته شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در ایام نوروز خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز این اقدام را در دستور کار قرار دهد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در ایام نوروز خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز این اقدام را در دستور کار قرار دهد.

شهرام کرمی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در نوروز امسال هم کماکان درگیر شیوع بیماری کرونا هستیم، لازم است با برنامه ریزی، اتخاذ تدابیر مناسب، رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تمهیدات کافی جهت سلامت و رفاه حال عموم مردم و تأمین امنیت جانی، مالی و روانی آنان از سوی دستگاه های مختلف اندیشیده شود.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مناسب به افراد و در جهت صیانت از حقوق عامه، مقرر شده هریک از سازمان ها و نهادهای مربوطه به تناسب حوزه کاری خود شرایط لازم را برای رفاه، امنیت و سلامت شهروندان فراهم و گزارش آن را هم به دادسرا ارسال کنند.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه همه دستگاه ها موظف هستند نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام داشته باشند، افزود: فرماندهی انتظامی استان اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در تعطیلات نوروز/ فرصت ارتکاب جرم از سارقین گرفته شود

ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در تعطیلات نوروز/ فرصت ارتکاب جرم از سارقین گرفته شود