مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-12سياسي

کتاب شناسی عملیات بدر


کتاب «درس های جنگ مدرن»، جنگ ایران و عراق جلد اول نوشته آنتونی کردزمن و ابراهام واگنر است که در سال 1390 توسط حسین یکتا به فارسی ترجمه شده است.

- کتاب درس های جنگ مدرن ، جنگ ایران و عراق جلد اول نوشته آنتونی کردزمن و ابراهام واگنر است که در سال 1390 توسط حسین یکتا به فارسی ترجمه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیستم اسفندماه سالروز عملیات بدراست؛ عملیات بدر به نوعی ادامه عملیات خیبر در منطقه هورالعظیم و با هدف نزدیکی به بصره بود که مهم ترین هدف عملیات های ایران در جبهه جنوب محسوب می شود.

به همین مناسبت تعدادی از کتاب های پژوهشی چاپ شده در این راستا را معرفی می کنیم 1- خرمشهر تا فاو (فصل اول: نگاهی اجمالی به جنگ از بیت المقدس تا بدر) کتاب خرمشهر تا فاو در دو فصل تنظیم شده است.

در فصل اول تحت عنوان نگاهی اجمالی به جنگ از بیت المقدس تا بدر ابعاد و زوایای جنگ از آزادی خرمشهر تا قبل از عملیات والفجر 8 به صورت اجمالی در هشت مبحث مورد بررسی قرار گرفته است.

نقاط قوت و ضعف خودی و دشمن، دستاوردهای نظامی سیاسی و همچنین چگونگی ارتقای خودی در زمینه های سازماندهی و تاکتیک در طول این دوران ازسیر مربوطه می توان دریافت، این مباحث عبارتند از: 1- فتح خرمشهر 2- عملیات رمضان 3- عملیات محدود ) مسلم بن عقیل ـ محرم ( 4- والفجر مقدماتی ویک 5- توجه مجدد به عملیات محدود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شناسی عملیات بدر

کتاب شناسی عملیات بدر