مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 00:572022-03-11اقتصادي

سفر به شمال کمتر شد!


سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته افزایش نسبی در قیاس با هفته قبل از این بررسی داشت که نشان می دهد، ترددهای بین استانی در فاصله یک هفته مانده به سال نو کمی کندتر اما بازهم در حال رشد بوده اما جالب اینکه در هفته گذشته سفر مردم به استان های شمالی کمتر از دو هفته قبل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفرهای جاده ای مردم در هفته ای که گذشت در شرایطی که هنوز آمار فوتی های کرونا سه رقمی است و به ایام تعطیل نوروزی نزدیک می شویم افزایش نسبی در قیاس با هفته قبل از آن داشت.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 13 تا 19 اسفند ماه، به صورت متوسط یک میلیون و 886 هزار و 495 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن رشد یک درصدی و در قیاس با به هفته مشابه سال گذشته افزایش 14 درصدی داشت.

همچنین در این بازه زمانی بیش از هشت میلیون و 230 هزار وسیله نقلیه با پلاک یکتا تردد کردند که حدود30 هزار پلاک بیشتر از هفته قبل از این بررسی شده است.

همچنین مانند هفته های گذشته خودروهای شخصی با پلاک استان های تهران و البرز با سهمی بیش از 25 درصدی در صدر قرار دارند و فارس، مازندران، خراسان رضوی و اصفهان در رتبه های بعدی این هفته قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به شمال کمتر شد!

سفر به شمال کمتر شد!