مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:222022-03-11ورزشي

سرمایه گذاری در ورزش، شادمانی جامعه را به دنبال دارد


گیتی پسند یکی از تیم های پرافتخار فوتسال ایران است، حمایت از این تیم را وظیفه خود می دانیم، حمایت ما از ورزش استان ادامه دار خواهد بود، - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: گیتی پسند یکی از تیم های پرافتخار فوتسال ایران است، حمایت از این تیم را وظیفه خود می دانیم، حمایت ما از ورزش استان ادامه دار خواهد بود، چرا که سرمایه گذاری در ورزش شادمانی و سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

سیدرضا مرتضوی، شامگاه (جمعه، 20 اسفندماه) در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حرکتی که امشب اتفاق افتاد موجب شادمانی مردم اصفهان شد، گیتی پسند یکی از بهترین تیم های دوره های گذشته فوتسال ایران بوده است و در 12 سالی که در فوتسال ایران حضور داشته، همیشه روی سکو بوده است.

وی افزود: این تیم، چهار دوره قهرمان ایران بوده، امروز برای تشکر از این عزیزان و اینکه دل مردم اصفهان را شاد کردند، خدمت آنها رسیدیم تا به آنها خدا قوت بگوییم.

استاندار اصفهان در خصوص حمایت از ورزش استان گفت: به طور قطع حمایت ما ادامه خواهد داشت، هر چقدر سرمایه گذاری در حوزه ورزش داشته باشیم، اسباب مسرت و گسترش شادمانی در جامعه ایجاد خواهد شد و این یکی از اهداف ما است و این حمایت ها را ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در ورزش، شادمانی جامعه را به دنبال دارد

سرمایه گذاری در ورزش، شادمانی جامعه را به دنبال دارد