مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-11حوادث

طوفان شن در کرمان، انسداد جاده و تصادف مرگبار


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از برخورد دو تریلی و یک خودرو سواری در محور انار به یزد همزمان با طوفان شن خبرداد و اعلام کرد که این حادثه سبب تصادف چند خودرو و فوت مردی 40 ساله شد.

- در حالی خبر تصادف منجر به یک کشته و پنج مصدوم در جاده انار- یزد طی روز جمعه اعلام شد که متولیان گفته بودند این محور به علت طوفان شن مسدود است.

ظهر امروز اعلام شد که جاده به علت کاهش شعاع دید به زیر 10 متر مسدود شده است.

این جاده البته ساعت 18 امروز باز شد.

در عین حال رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کرمان از برخورد دو تریلی و یک خودرو سواری در محور انار به یزد همزمان با طوفان شن خبرداد و اعلام کرد که این حادثه سبب تصادف چند خودرو و فوت مردی 40 ساله شد.

دکتر محمدرضا حسینی زینلی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دید افقی در حوالی مهریز یزد و انار کاهش یافته بود و در این محور تصادف بین دو خودرو تریلی و یک سواری 405 رخ داد.

به گفته وی از پایگاه های پایگاه امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) در شهرستان انار زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر حسینی زینلی بیان کرد: در این حادثه سرنشین سواری فوت کرد و پنج مصدوم هم با این آمبولانس ها به بیمارستان ولیعصر(عج) انار اعزام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شن در کرمان، انسداد جاده و تصادف مرگبار

طوفان شن در کرمان، انسداد جاده و تصادف مرگبار