مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-11سياسي

حرکت کاروان نوروز از تهران تا سنندج


دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران از حرکت کاروان نوروز از تهران به سمت غرب کشور و پایان آن، با برگزاری نمایشگاه عکس های نوروزی جشن تصویر سال در شهر سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، حجت الله ایوبی که در مراسم پایانی نوزدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر سخن می گفت، با اشاره به برگزاری جشن نوروز امسال که از سوی کمیسیون یونسکو در ایران برگزار می شود، گفت: از روز دوشنبه (23 اسفندماه) کاروان باشکوهی از اهالی نوروز داریم؛ از شمال و جنوب، شرق و غرب کشور و سفرای کشورهای عضو نوروز و پیک های نوروزی از سراسر کشور می آیند و اراضی عباس آباد می تواند وعده دیدار ما باشد که از آنجا سفر این کاروان به سمت همدان و کرمانشاه آغاز می شود و در سنندج این سفر پایان می پذیرد.

او اضافه کرد: در سنندج برنامه باشکوهی داریم و نمایشگاهی از عکس های جهان نوروز دوره گذشته جشن تصویر سال در این شهر برگزار می شود.

سیف الله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر هم یادآور شد: سال گذشته به دلیل شرایط ناشی از کرونا، امکان برگزاری مراسم اهدای جوایز را نداشتیم، اما امسال برنامه ای که دکتر ایوبی به آن اشاره کرد دربرگیرنده 150 تصویر شامل 120 عکس، 15 کاریکاتور و 15 پوستر از بزرگان تا جوانان هنرمند و شایسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان نوروز از تهران تا سنندج

حرکت کاروان نوروز از تهران تا سنندج