مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-11سياسي

سوادکوه شمالی جزو مناطق محروم و کم برخوردار است


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به کم برخوردار بودن و محرومیت شهرستان سوادکوه شمالی گفت: مسئولان استانی و شهرستان ها با قدرت در موارد به صلاح مردم تصمیم گیری کنند.

- ، سید محمد حسینی عصر جمعه در جلسه شورای اداری سوادکوه شمالی با بیان اینکه ما هیچ وقت به وضع موجود قانع نمی شویم، گفت: همیشه نگاه رو به جلو باید در تصمیمات باشد، رفع تداخلات و مشکلات برای ساخت و ساز مسئله مهمی است زیرا بسیاری از اختیارات در تهران متمرکز شده و این مسائل باید به خود استان ها واگذار کرد تا کارها سرعت بگیرد، این کندی روال قابل قبول نیست.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: مسئولان استان ها و شهرستان ها باید قدرت و جرأت تصمیم گیری داشته باشند و در محل هایی که رضای خدا و مردم است باید با قدرت استفاده کرد زیرا دوران مسئولیت محدود است و باید در این دوران خدمت بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه سوادکوه شمالی و سواد کوه جزو شهرستان های کم برخوردار است گفت: بنیاد مستضعفان هم در این زمینه پیشگام بوده و می توان با کمک این نهاد بسیاری از مشکلات را حل کرد.

در ادامه کمال علیپور نماینده مردم سوادکوه شمالی در مجلس گفت: شهرستان سوادکوه شمالی پروژه هایی دارد که پروژه ملی است و این جاده ارتباطی با پروژه سوادکوه شمالی ندارد و می توان با بودجه 150 تا 200 میلیارد یک بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادکوه شمالی جزو مناطق محروم و کم برخوردار است

سوادکوه شمالی جزو مناطق محروم و کم برخوردار است