مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-11سياسي

فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح طالب آباد افتتاح شد


فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح طالب آباد واقع در محور ری- ورامین خبر داد و گفت:خط کشی محور ری-قرچک و ایمن سازی جاده صالح آباد در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری قرچک بعد ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با طراحی و تخصیص اعتبار توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا به اجرا رسیده که جای تقدیر دارد.

وی گفت: امیدواریم به مدد الهی و تامین اعتبار لازم، عملیات اجرای فازهای بعدی این پروژه در فروردین ماه سال آینده آغاز شود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: همچنین در راستای مصوبات ستاد خدمات سفر و شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان، پاکسازی و خط کشی محور قرچک-ری در حال انجام است.

فاتحی نژاد بیان کرد: با توجه به ضرورت ایمن سازی جاده صالح آباد قرچک، نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز این محور اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان قرچک در حوزه توسعه راه ها برنامه های مهمی در دست اجرا دارد که از جمله آن می توان به پروژه کمربندی شمالی اشاره کرد.

این مقام مسؤول گفت: رفع معضل ترافیک قلعه نو نیز از جمله مسائلی است که با جدیت در دستور کار استانداری تهران و سایر ادارات کل استانی قرار گرفته که امیدواریم هرچه زودتر نتایج تصمیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح طالب آباد افتتاح شد

فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح طالب آباد افتتاح شد