مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-11فرهنگي

«مشق امشب» در جشنواره مستند لیوبلیانا


مستند «مشق امشب» به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی در بخش مستندهای اجتماعی انتقادی بیست و چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا به نمایش درمی آید.

- مستند مشق امشب به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی در بخش مستندهای اجتماعی انتقادی بیست و چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا به نمایش درمی آید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا, مستند مشق امشب به کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی در دومین حضور بین المللی در جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا به نمایش درمی آید.

مشق امشب در بخش مستندهای اجتماعی-انتقادی بیست و چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا که از 18 تا 25 اسفند در کشور اسلوونی برگزار می شود حضور دارد.

اولین نمایش جهانی این مستند در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایدفا که معتبرترین جشنواره مستند جهان است، رقم خورد.

مشق امشب لایه های پنهانی از نظام آموزشی را که از دید جامعه دور مانده است، به تصویر می کشد.

عوامل مشق امشب عبارتند از طراح و کارگردان: اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی، مدیر فیلمبرداری: حامد فرشته حکمت، صدابردار: فرید پیرایش، صداگذار: سیدرضا گدازگر، تدوین: وحید گلستان، دستیار تدوین: مطهره روحی نیا، طراح تیتراژ: کورش پارسانژاد، دستیار اجرایی تیتراژ: محمد مهرانفر، برنامه ریز: مرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مشق امشب» در جشنواره مستند لیوبلیانا

«مشق امشب» در جشنواره مستند لیوبلیانا