مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-11اقتصادي

پروژه های مصوب سفر رییس جمهور در مسیر اجرا


سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال گفت: اجرای طرح های پیشنهادی سفر رییس جمهور به استان اردبیل و در بخش شهرستان سرعین کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر باقرزاده ظهر جمعه در جلسه بررسی طرح های پیشنهادی سفر ریاست جمهوری در سال جاری، از تسریع در اجرای طرح های پیشنهادی مربوط به سفر مهرماه امسال رییس جمهوری در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: موارد مرتبط به طرح های پیشنهادی شهرستان از جمله 250 میلیارد ریال نوسازی و تجهیز تأسیسات اقامتی و 100 میلیارد ریال برای رفع مشکلات و رفع موانع سرمایه گذاری هزینه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سرعین تصریح کرد: همچنین 150 میلیارد ریال صرف احداث سرویس های بهداشتی در این شهرستان گردشگری و توریستی خواهد شد.

باقرزاده گفت: نحوه احداث یک باب مدرسه و بازگشایی راه های عشایری به مبلغ 2 میلیارد ریال، تأمین یک دستگاه خودرو آبرسان برای مناطق ییلاقی و نیز 80 میلیارد ریال برای کمک به اشتغالزایی در شهرستان سرعین تعیین تکلیف می شود.

وی توجه به ظرفیت های گردشگری را از اهداف کلان برنامه راهبردی دولت عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری سرعین افزود: استاندار اردبیل نگاه ویژه ای به صنعت پاک گردشگری و توسعه همه جانبه سرعین دارد و سفر چندین باره وی هم برای رفع موانع، تسهیل در امور سرمایه گذاری و صنعت گردشگری و همچنین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مصوب سفر رییس جمهور در مسیر اجرا

پروژه های مصوب سفر رییس جمهور در مسیر اجرا