مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-11سياسي

نباید به دوره حاکمیت اقتصاد نفت زده بازگردیم


اگر توافقی هم صورت بگیرد، نباید موجب شود به دوران حاکمیت اقتصاد نفت زده و نقش آفرینی متمرکز دولت برگردیم.

- به گزارش، سید احسان خاندوزی که در ششمین گردهمایی مدیران شرکت ها و مؤسسات زیرمجموعه بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی حضور یافته بود، اظهار کرد: نکته مهمی که همه ارکان کشور باید به آن توجه داشته باشیم این است که بتوانیم تهدید جنگ اقتصادی سه سال اخیر را به یک فرصت تبدیل کنیم.

نباید به دوره حاکمیت اقتصاد نفت زده بازگردیم وی تصریح کرد: شاید پیش از مواجهه با این شرایط، به هم افزایی پتانسیل های اقتصادی برای اداره کشور چندان احساس نیاز نمی کردیم اما با تجربه سه سال گذشته، امیدواریم اگر توافقی هم در مذاکرات صورت بگیرد، موجب نشود ما به دوران حاکمیت اقتصاد نفت زده و نقش آفرینی متمرکز دولت برگردیم که عوارضی مانند بیماری هلندی و کم توجهی دولت به بخش خصوصی و نهادهای عمومی را به دنبال خواهد شد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: آستان قدس رضوی می تواند یکی ازمهم ترین بازیگران بخش عمومی اقتصاد ایران باشد اما این بازیگری باید در نگاه کلان مدیریت اقتصادی کشور مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و اثرات خود را نشان دهد.

خاندوزی با بیان این که نمی خواهم بگویم نهادهای عمومی اقتصاد از جمله آستان قدس رضوی باید صاحب کرسی در دولت باشند، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به دوره حاکمیت اقتصاد نفت زده بازگردیم

نباید به دوره حاکمیت اقتصاد نفت زده بازگردیم