مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-11سياسي

لزوم استفاده از نیروهای توانمند بومی در مدیریت کشور


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از نیروهای توانمند بومی در مدیریت کشور تاکید کرد و گفت: علاوه بر سیستانی و بلوچ ها، تمام افرادی که در سیستان و بلوچستان سالهاست ساکن هستند بومی استان محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نشست هم اندیشی جمعی از سران طوایف، معتمدین، نخبگان، اساتید با حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: همه ما اعتقاد راسخ داریم وحدت، همدلی و همراهی پل موفقیت ما در توسعه استان است، در بحث انتخابات ریاست جمهوری، در این دوره برای اولین بار رای غالب مردم استان، همسو و هم جهت بود.

  وی بیان کرد: انتصاب استاندار ویژه برای این استان اگرچه اهداف بزرگی را می توانست به ثمر برساند اما آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم تعریفی از اختیارات ویژه استاندار در سطح استان ندارد.

شهریاری گفت: استاندار ویژه باید نیازهای استان را در جلسه هیئت دولت مطرح کرده و بطور مستقیم از وزرائ برای رفع نیازها مطالبه گری کند، به طور جدی پیگیر این مساله هستم و اعتقاد دارم استاندار ویژه باید بتواند بطور ویژه مطالبات مردم را پیگیری کرده و به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از نیروهای توانمند بومی در مدیریت کشور

لزوم استفاده از نیروهای توانمند بومی در مدیریت کشور