مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-11اقتصادي

اثرات طرح صیانت بر کسب و کار اینترنتی


در دروه ای که جهان به سمت دنیای مجازی، واقعیت افزوده و استفاده بیشتر از ارز دیجیتال در تبادلات مالی حرکت می کند، گروهی استفاده از شبکه جهانی اینترنت را برای ایرانیان خطرناک و مضر می دانند و برای مسدودسازی آن تصمیم می گیرند.

- عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنایع مشترک ایران-چین در یادداشتی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی نوشت: در دوره ای که بسیاری از کشورهای جهان برای افزایش رشد اقتصادی در اندیشه افزایش پهنای باند، سرعت و کیفیت خدمات اینترنتی هستند نباید با طرح های اینچنینی، دارایی ها، امنیت و کسب وکار مردم را هدف گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در یادداشت سعید اشتیاقی آمده است: بیش از 500 هزار کسب وکار اینترنتی در ایران فعالیت می کنند و این مهم سبک زندگی بسیاری از ایرانیان را دستخوش تغییر و تحول کرد.

به جز این رقم، تعداد زیادی از فعالان صنوف مختلف کشور نیز با استفاده از بستر اینترنت فشار رکود بازار و حجم پایین مبادلات را کاهش می دهند و توانسته اند کسب درآمد کنند.

با گذشت زمان و به مرور ضریب نفوذ اینترنت، شبکه های اجتماعی و موبایل در ایران افزایش یافت و چشم انداز کلی تأمین نیاز و خرید اینترنتی در کشور به طور کلی دگرگون شد.

اکنون بیش از 94 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد و بسیاری از دسترسی ها، اطلاعات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات طرح صیانت بر کسب و کار اینترنتی

اثرات طرح صیانت بر کسب و کار اینترنتی