مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-10سياسي

چاه های غیرمجاز آب در خراسان شمالی شناسایی شوند


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: دستگاههای متولی به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کنند و نسبت به شناسایی چاه های غیر مجاز در مزارع و باغات اقدام و با متخلفین و ترک فعل ها در این حوزه وفق مقررات برخورد نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ای بجنورد، عصر امروز حجت الاسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: باید در مجازات ها بیشتر از ارفاقات قانونی و جهات مخففه و همچنین مجازات های جایگزین حبس با در نظر گرفتن موازین و جوانب قانونی استفاده کنند تا جمعیت کیفری زندان های استان بیش از پیش کاهش یابد.

وی همچنین به موضوع کاهش نزولات آسمانی و کمبود منابع تامین آب در استان اشاره کرد و گفت: کمبود منابع آب کشاورزی و شرب در کشور امری غیر قابل انکار است و متاسفانه استان خراسان شمالی نیز از این معضل مستثنی نیست و از تبعات آن که بعضا با تظاهر اختلافات به تشکیل پرونده های قضایی متعدد می شود کاملا متاثر شده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی یکی از دلایل بروز بحران کمبود آب در استان را استحصال بیش از حد متعارف و مجاز از آبهای زیرسطحی برشمرد و افزود: دستگاه قضایی استان در ورود به موضوع چاه های آب غیرمجاز جدی است و به دادستانهای تمامی حوزه های قضایی استان تاکید می کنیم با پای کار آوردن دستگاه های متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های غیرمجاز آب در خراسان شمالی شناسایی شوند

چاه های غیرمجاز آب در خراسان شمالی شناسایی شوند