مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-10اقتصادي

ایمیدرو: احداث بندر بزرگ در بندزرک میناب نیاز به کارشناسی دقیق دارد


معاون وزیرصمت و رییس هیأت عامل ایمیدرو در مورد احداث بندر عمیق در بندزرک میناب گفت:به دلیل ضرورت ایجاد زیرساخت ها و هزینه بر بودن تأمین تجهیزات برای این بندر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل ایمیدرو امروز در سفر به هرمزگان اظهار کرد: باید روند اجرایی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب به دلایل زیست محیطی و اینکه یک مطالبه مهم مردمی است، با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه توسعه شهرستان پارسیان و منطقه ویژه اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: هم اکنون دو اسکله این منطقه آماده افتتاح است و به دلیل استقبال صنایع پتروشیمی، بخش عمده ای از محدوده پیش بینی شده برای این بخش واگذار شده است.

رییس هیئت عامل ایمیدرو در خصوص مشارکت در زمینه اکتشاف و فرآوری معادن و مناطق مستعد سرمایه گذاری در بخش فین بندرعباس قول مساعد داد و گفت: پیگیری لازم برای سرمایه گذاری مستقیم ایمیدرو یا تشکیل کنسرسیوم برای توسعه فعالیت های اکتشافی در این منطقه انجام می شود.

جعفری بیان کرد: در خصوص عملیات اکتشافی در بشاگرد نیز مشکل اعتبار نداریم و از نیمه دوم فروردین ماه چارچوب های لازم در نشست با سازمان صمت هرمزگان و مدیران ایمیدرو برای بررسی وضع موجود و شروع اکتشاف در پهنه های مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو: احداث بندر بزرگ در بندزرک میناب نیاز به کارشناسی دقیق دارد

ایمیدرو: احداث بندر بزرگ در بندزرک میناب نیاز به کارشناسی دقیق دارد