مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-10ورزشي

رونمایی از اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل


اپلیکیشن ترابال با محتوای چالش های پیش روی فوتبال رشد یافته، در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شانگاه امروز اپلیکیشن ترابال توسط سازندگان و طراحان آن معرفی و با حضور مسوولان اردبیل رونمایی شد.

در این مراسم مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب و کارهای جوانان را فرصت خوبی برای تبیین و تجاری سازی ایده های جوانان دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در ادامه رسالت خود جهت ایجاد بستر لازم برای کمک به شکوفایی ایده ها و کمک به کارآفرینی، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام به ایجاد این مرکز کرده است.

وی افزود: مرکز نوآوری و شتابدهی منش در راستای کمک به توسعه کسب و کارهای دانش محور، شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت و راه اندازی ایده های کارآفرین با قابلیت تجاری سازی، اشتغال زایی و شتاب دهی به فعالیت های کسب و کارهای جوانان استان در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی فعالیت دارد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این مرکز از ایده های خلاقانه در حوزه گیاهان دارویی و گردشگری حمایت می کند، تصریح کرد: با توجه به نقش و اهمیت جوانان در ورود به عرصه های خلاقیت و کارآفرینی در کشور، آموزش مهارت های خلاقیت و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل

رونمایی از اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل