مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-10سياسي

پیشرفت های خوب نظامی نتیجه اعتماد به توان جوانان است


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ما در حوزه نظامی پیشرفت خوبی داشتیم چون به جوانان اعتماد کردیم اما در حوزه اقتصاد همچنان دچار مشکل هستیم چرا که اختیار امور در دست کسانی قرار گرفت که اعتقادی به توان داخل نداشتند.

- سردار علی مقوا ساز جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: شهر ونک سمیرم شهر عجیبی است که در زمان هشت سال دفاع مقدس روستایی با جمعیت کم بوده و یک صد شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: شهر ونک، سرزمین مجاهدت ها و ایثارگری ها با مردمانی انقلابی و ولایت مدار است که سال ها است یادواره صد شهید را برگزار می کنند و از خدا می خواهیم که این مردم را در همین مسیر محکم و با استقامت حفظ کند.

مقواساز تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج پیشرفت است و با قدرت پیش می رود و دشمن با همه تجهیزات و رسانه ها در میدان مبارزه حاضر شده اما نفس های آخرش را می کشد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان خاطرنشان کرد: ما در حوزه نظامی پیشرفت خوبی داشتیم چون به جوانان اعتماد کردیم اما در حوزه اقتصاد همچنان دچار مشکل هستیم زیرا به جوانان انقلابی و تحصیل کرده داخل کشور اعتماد نکردند و اختیار امور در دست کسانی قرار گرفت که اعتقادی به توان داخل نداشتند و نگاهشان به غرب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های خوب نظامی نتیجه اعتماد به توان جوانان است

پیشرفت های خوب نظامی نتیجه اعتماد به توان جوانان است