مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-10اقتصادي

تملک حریم شهر قنوات برای اجرای طرح مسکن ملی


شهردار قنوات از افزایش جمعیت این شهر به بیش از 23 هزار نفر خبرداد و گفت: برای دست یابی به قیمت تمام شده کمتر در طرح ملی جهش مسکن توافقاتی با اداره کل مسکن و شهرسازی و مسئولان استانی مبنی بر تملک اراضی حریم شهر قنوات برای اجرای طرح مسکن ملی انجام شده است.

- محمد ابراهیم فرهادلو در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز مدیریت جدید شهرداری قنوات از شهریورماه امسال اظهار کرد: در ابتدای کار برنامه توسعه ای شهر که شامل حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است را به اعضای شورای اسلامی شهر قنوات ارائه کرده ایم.

وی به اهمیت و استراتژیک بودن شهر قنوات در استان اشاره کرد و گفت: سرریز جمعیت مرکز استان و مهاجرت معکوس به سمت شهر قنوات است و این امر بر لزوم توسعه و آبادانی سریعتر شهر افزوده است.

وی ادامه داد: طبق طرح جامع و تفصیلی شهر قنوات در افق 1400 باید جمعیت شهر به 10 هزار و 300 نفر می رسید ولی این تراز جمعیتی در سال 1393 محقق شد و اکنون جمعیت آن بیشتر از دیگر شهرهای استان است.

شهردار قنوات اضافه کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته این شهر الان جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر دارد که باید حدود 5 هزار نفر اتباع خارجی را نیز به آن افزود.

وی با توجه به سیاست دولت در امر مسکن افزود: برای دست یابی به قیمت تمام شده کمتر در طرح ملی جهش مسکن توافقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک حریم شهر قنوات برای اجرای طرح مسکن ملی

تملک حریم شهر قنوات برای اجرای طرح مسکن ملی