مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-10فرهنگي

ابزارهای هنر و فرهنگ برای انتقال فرهنگ مهدویت استفاده شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت در قالب دکترین مطرح شده است، گفت: ابزارهای هنر و فرهنگ برای انتقال فرهنگ مهدویت استفاده شود.

- ، رضا ثقتی ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره منجی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه، اظهار کرد: امروز ترویج فرهنگ مهدوی که زبان مشترک جهان اسلام است وظیفه همگان است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدوی می تواند پیوند دهنده قلوب همه مسلمان جهان باشد، گفت: هنوز ابعاد مختلف فرهنگ مهدوی شناسایی نشده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت به عنوان دکترین مطرح است، افزود: در سال آینده شاهد رونمایی از ابعاد مختلف دکترین مهدویت در راستای تقویت فرهنگ و ادبیات رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه باید از ابزار هنر به عنوان جامع ترین و ماندگارترین ابزارها در انتقال فرهنگ مهدویت بهره گیری شود، اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره ها در راستای انتقال فرهنگ مهدوی بسیار تأثیرگذار است.

ثقتی با اشاره به اینکه زبان هنر یک زبان قابل فهم برای همگان است، تصریح کرد: ابزارهای فرهنگ و هنر باید برای انتقال فرهنگ مهدویت و گسترش آن استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزارهای هنر و فرهنگ برای انتقال فرهنگ مهدویت استفاده شود

ابزارهای هنر و فرهنگ برای انتقال فرهنگ مهدویت استفاده شود