مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-10سياسي

قاتلان شیعیان پاکستان قطعا از دین خارج هستند


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام با  اظهار انزجار نسبت به کشتار شیعیان در مسجد پیشاور پاکستان گفت: بی شک آنها که این حادثه ی فجیع را به وجود آوردند از اسلام خارجند.

- آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در پایان درس خارج فقه در جمع شاگردان، فاجعه کشتار شیعیان مسجد پیشاور پاکستان را محکوم کرد.

وی افزود: این افراد در نقطه ی مقابل مسلمین قرار دارند که عده ای مسلمان را در روز جمعه آن هم در حال نماز جمعه با این وضع فجیع و انفجار شدید به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: مدتی بود این حوادث فروکش کرده بود اما مجدداً این حادثه تلخ رخ داد.

ما با تمام خانواده های شهدای این حادثه فجیع اظهار همدردی کرده و از خدای تبارک و تعالی برای آنها صبر و اجر فراوان مسئلت می کنیم اما چند مطلب مطرح است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه قطعاً عاملان این حادثه از اسلام خارجند گفت: یک مسلمان نمی تواند چنین کشتار فجیعی انجام بدهد اینها مسلم از دایره اسلام خارجند و دنیا هم باید این را بداند، البته ممکن است به حسب ظاهر اسم اسلام بر خودشان بگذارند، اما یقیناً مسلمان نیستند و از ربقه ی اسلام خارجند.

آیت الله فاضل لنکرانی خلاصه کردن عامل این جنایات را در مباشرین آن اشتباه دانست و افزود: اشتباه امت اسلامی این است که عامل و عاملان را در مباشران خلاصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان شیعیان پاکستان قطعا از دین خارج هستند

قاتلان شیعیان پاکستان قطعا از دین خارج هستند