مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-10فرهنگي

گزارشی از آیین تقدیر هنرمندان نیکوکار در عرصه سینما


آیین تقدیر از هنرمندان نیکوکار در عرصه سینما و رونمایی از تولیدات هنری و رسانه ای استودیو نیک سو ، عصر دیروز چهارشنبه 18 اسفندماه در سالن سینماتوگراف موزه سینمای ایران برگزار شد.

- آیین تقدیر از هنرمندان نیکوکار در عرصه سینما و رونمایی از تولیدات هنری و رسانه ای استودیو نیک سو ، عصر دیروز چهارشنبه 18 اسفندماه در سالن سینماتوگراف موزه سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، در ابتدای این برنامه، بخش هایی از مستند همه درختان من ساخته رخشان بنی اعتماد (محصول سال 1393) به نمایش درآمد؛ پس از آن مستندی در معرفی مه لقا ملّاح فعال محیط زیست و بنیان گذار سازمان جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست که از وی به عنوان مادر محیط زیست ایران یاد می شود، برای حاضران اکران شد.

نیکوکاری نیازی به تمول ندارد مهدی توسلی مدیر مرکز فرهنگ نیکوکاری به عنوان اولین سخنران این مراسم گفت: هر ایرانی یک نیکوکار شعار ماست؛ هدف از این شعار این است تا اثبات کنیم که نیکوکاری نیازی به تمول ندارد و هرکسی می تواند در هر حوزه و شغلی ، کار خیر انجام دهد.

وی اظهار داشت: چشم اندازی با این عنوان داریم تا نیکوکاری را به عنوان یک فرهنگ ایرانی که از قبل وجود داشته است، برجسته و تقویت کنیم و با تولیداتمان الگویی از تولید محتوای نیکوکاری را ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از آیین تقدیر هنرمندان نیکوکار در عرصه سینما

گزارشی از آیین تقدیر هنرمندان نیکوکار در عرصه سینما