مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-10سياسي

آزاد سازی10 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهرستان سپیدان


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان فارس گفت: تاکنون بالغ بر 10 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهرستان سپیدان، آزادسازی شده است.

- ، کرامت الله کریمی مزیدی در حاشیه بازدید از روند آزادسازی حریم و بستر رودخانه در منطقه چله گاه سپیدان،گفت: اجرای احکام و دستورات قضایی اخذ شده در خصوص آزادسازی تصرفات بستر و حریم رودخانه ها از صبح روز یکشنبه 15 اسفند آغاز شده و تاکنون 10 هکتار (حدود 4 کیلومتر) از این اراضی آزاد شده است.

او اضافه کرد: عملیات آزادسازی به صورت جهادی و پس از هماهنگی های لازم و صدور ابلاغ اکیپ ویژه توسط مدیرعامل شرکت متشکل از کارشناسان خبره سه نفره در معیت نماینده دادستان و نیروهای انتظامی در حال انجام وظیفه هستند.

کریمی مزیدی از دستگاه های اجرایی و افراد حقیقی که به بستر و حریم رودخانه های سراسر استان فارس تجاوز و در این مناطق ساخت و ساز کرده اند خواست که راسا نسبت به رهاسازی متصرفات اقدام کنند.

معاون آب منطقه ای فارس گفت: در صورتی که دستگاه های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی راسا اقدام به رفع تصرف نکنند، با اخذ دستور قضایی اقدام لازم انجام و متصرف به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی10 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهرستان سپیدان

آزاد سازی10 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهرستان سپیدان