مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-10پزشكي

4هزار مادر باردار قمی کرونا گرفتند/تزریق واکسن به 4300 مادرباردار


مدیرگروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا 4 هزار مادر باردار قمی به کرونا مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه اگر واکسن هم نزده باشند، امکان بستری شدن و نیاز به خدمات ویژه در آنها افزایش می یابد.

وی افزود: در استان قم از ابتدای همه گیری بیماری کووید -19 تا کنون حدود چهار هزار مادر باردار به کرونا مبتلا شدند درصد زیادی از مادرانی که دچار علائم کرونا شده اند، با مراجعه به موقع و رعایت دستورات پزشک و ماما بهبود یافته اند و نوزاد سالم خود را به دنیا آوردند.

مدیرگروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: اولین و مهم ترین توصیه ما به مادران باردار پیشگیری از بیماری با رعایت دستورات بهداشتی به ویژه پرهیز از تجمعات، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و به خصوص انجام واکسیناسیون است.

فرشید مقدم با بیان اهمیت ایمنی زنان باردار علیه بیماری کرونا با تزریق واکسن عنوان کرد: واکسیناسیون و انجام به موقع اقدامات توصیه شده بسیار مهم است.

سینوفارم برترین نوع واکسن برای مادران باردار مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در ادامه با اشاره به توصیه مهم متخصصان زنان و معرفی مهم ترین نوع واکسن برای مادران باردار گفت: واکسیناسیون و انجام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4هزار مادر باردار قمی کرونا گرفتند/تزریق واکسن به 4300 مادرباردار

4هزار مادر باردار قمی کرونا گرفتند/تزریق واکسن به 4300 مادرباردار