مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-10اقتصادي

رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری در فارس


مدیرکل تامین اجتماعی فارس از افزایش و رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری طی شش ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری استان در این مدت از 761 هزار نفر به 799 هزار نفر رسیده که این امر نشانگر رشد در حوزه اشتغال نیز است.

- بهنام کشاورز پنج شنبه 19 اسفند در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در همین مدت تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز از 13 هزار و 600 نفر به 11 هزار و 900 نفر رسیده که این امر نشانگر بهبود وضعیت اشتغال استان است.

او با بیان اینکه در حال حاضر فارس 3 درصد نسبت به میانگین کشوری در بحث فراد تحت پوشش تامین اجتماعی پایین تر است، گفت: بخشی از این امر ناشی از فرار بیمه ای کارفرمایان است که با راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری، بخشی برای جلوگیری از فرار بیمه ای کارفرمایان تعریف شده که از طریق آن تاکنون 36 درصد رشد در بازدید کشفی و جلوگیری از فرار بیمه ای داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان از آبان 99 در این سازمان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: در حال حاضر 40خدمت پر مخاطب از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ارائه می شود که این امر موجب کاهش 70 درصدی مراجعات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری در فارس

رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری در فارس