مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-10اقتصادي

رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری در فارس/مطالبه1000 میلیاردی


مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس گفت: با توجه به افزایش میزان بیمه اجباری در فارس می توان گفت بیمه شدگان اجباری در فارس 5 درصد رشد داشته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجبور به استراحت پزشکی بودند پرداخت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس افزود: بیمه فراگیر خانوادگی یکی دیگر از خدماتی است که از طریق سازمان تأمین اجتماعی به مردم ارائه شد و بیش از 10 هزار نفر از زنان خانه دار از این طرح بهره برده و نسبت به بیمه کردن خود در حوزه مشاغل خانگی اقدام کردند.

به گفته این مقام مسئول در اسفند ماه امسال 11 هزار نفر مقرری بیکاری دریافت می کنند اما این آمار در مدت زمان مشابه سال قبل 13 هزار نفر بود که نشان دهنده کاهش آمار مقرر بگیران بیمه بیکاری است.

کشاورز عنوان کرد: اختلاف نظری که میان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد موجب شده تا بخشی از سهم این سازمان توسط شهرداری ها در حوزه عوارض ساختمانی پرداخت نشود.

او ادامه داد: بیش از 40 درصد از اصناف نسبت به عدم بیمه کارگر اقدام کرده اند و سازمان تأمین اجتماعی در تلاش است تا بتواند با بازرسی های کشفی نسبت به شناسایی اصنافی که دارای فرار بیمه ای هستند شناسایی شوند.

به گفته وی بیش از هزار میلیارد تومان این سازمان از 87 هزار کارفرمایی که استان فارس فعالیت می کنند طلب داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری در فارس/مطالبه1000 میلیاردی

رشد 5 درصدی بیمه شدگان اجباری در فارس/مطالبه1000 میلیاردی