مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-10اجتماعي

در صدور سند ملک تصرفی بدون معارض، سختگیری نشود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اراضی و پلاک های محل نزاع گفت: در صدور سند زمین یا خانه ای که چندین سال در تصرف یک کارگر زحمتکش بوده و معارض وجود ندارد و محل ایراد نیست، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اراضی و پلاک های محل نزاع گفت: در صدور سند زمین یا خانه ای که چندین سال در تصرف یک کارگر زحمتکش بوده و معارض وجود ندارد و محل ایراد نیست، سختگیری نشود.

حسن بابایی در قرارگاه جهادی کاداستر شهید سلیمانی خوزستان که امروز (18 اسفندماه) در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان در اجرای حدنگاری اراضی پیشرو است، اظهار کرد: تا پایان سال باید اراضی منابع طبیعی تعیین تکلیف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در جلسه ای با حضور آقای محسنی اژه ای و وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردیم که کمیسیون رفع تداخل اراضی سریعتر در خصوص زراعی یا ملی بودن اراضی تصمیم گیری کنند تا واحدهای ثبتی، اسناد را صادر کنند.

با این وجود باید پیگیری ها نیز در این خصوص انجام شود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: جلسات نیز باید به صورت گروهی و با حضور مدیران کل اداره منابع طبیعی، امور اراضی جهاد کشاورزی و ثبت برگزار و به صورت هفتگی از آن ها گزارش کار دریافت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صدور سند ملک تصرفی بدون معارض، سختگیری نشود

در صدور سند ملک تصرفی بدون معارض، سختگیری نشود