مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-10فناوري

شهرداری تهران به دنبال افزایش احساس تعلق به شهر در شهروندان است


سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری گفت: شهرداری تهران به دنبال انجام اقداماتی است که احساس تعلق به شهر را در شهروندان افزایش دهد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در ششمین اجلاس عمومی مجمع شهرداران آسیایی که با شعار سرمایه اجتماعی شهری؛ اعتماد و مشارکت عمومی در دوشنبه پایتخت تاجیکستان در حال برگزاری است، رضا واحدی فر به صورت غیرحضوری شرکت و در سخنرانی خود، تجربیات شهرداری تهران در اجرای پروژه توسعه نوآوری و مشارکت شهروندی باهم را ارائه کرد.

  سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با تشریح اقدامات راهبردی و پروژه ای در سطح شهر تهران درباره چگونگی به کارگیری سرمایه اجتماعی شهری، اعتماد عمومی و مشارکت شهروندان، در این رابطه اظهار کرد: پس از جمع آوری نیازهای اجتماعی شهر، مهم ترین عامل در برطرف نمودن مشکلات و چالش های شهری در سطح محلات، شناسایی نیازهای جوامع محلی و ایجاد عدالت اجتماعی، بالابردن میزان مشارکت شهروندان و توسعه محله با حمایت از طرح های متمرکز بر هویت محله ها است.

  واحدی فر پروژه باهم را پروژه توسعه محله محور شهر تهران معرفی کرد و گفت: این پروژه در سه فاز اجرایی شد به طوری که در فاز اول آن رویکرد توسعه کسب وکار محور اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران به دنبال افزایش احساس تعلق به شهر در شهروندان است

شهرداری تهران به دنبال افزایش احساس تعلق به شهر در شهروندان است