مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-10فرهنگي

نمایش فریاد بی صدا از کردستان به جشنوارە شرهانی ایلام راه پیداکرد


مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: نمایش خیابانی فریاد بی صدا باحمایت حوزه هنری استان کردستان به پنجمین جشنواره سراسری شرهانی ایلام راه پیداکرد.

- نمایش "فریاد بی صدا" از کردستان به جشنوارە "شرهانی" ایلام راه پیداکرد ایسنا/کردستان مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: نمایش خیابانی "فریاد بی صدا" باحمایت حوزه هنری استان کردستان به پنجمین جشنواره سراسری "شرهانی" ایلام راه پیداکرد.

شهرام میرزایی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایش خیابانی به کارگردانی امیر زارع زاده به موضوع بمباران شیمیایی حلبچه، سردشت و انفال توسط رژیم بعث عراق پرداخته و در آن سعی شده است تا بخشی از جنایت های رژیم بعثی بر علیه کردها به تصویر درآید.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره که از 20 تا 22 اسفند در شهرستان دهلران برگزار می گردد از بین 50 اثر ارسال شده به دبیرخانه بر اساس انتخاب هیئت انتخاب متشکل از سعید خیراللهی، حیدر رضایی و پژمان شاهوردی 11 نمایش از جمله نمایش فریاد بی صدا از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به بخش نهایی راه پیدا کردند.

میرزایی افزود: مرحله نهایی این جشنواره خیابانی در دو روز 20 و 21 اسفند با داوری محمود رضا رحیمی، حمید رضا نعیمی و مصطفی کولیوند در محل پارک شقایق دهلران برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فریاد بی صدا از کردستان به جشنوارە شرهانی ایلام راه پیداکرد

نمایش فریاد بی صدا از کردستان به جشنوارە شرهانی ایلام راه پیداکرد