مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-10اقتصادي

سومین جشنواره سبزه نوروز روستای لریجان محلات برگزار شد


رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات از برگزاری جشنواره سبزه نوروز در روستای لریجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات مهدی لعل بار صبح امروز در سومین جشنواره سبزه نوروز روستای لریجان اظهار کرد: این جشنواره با همکاری فرمانداری، جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شورا، دهیاری، بخشداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این سومین جشنواره سبزه، هفت سین و صنایع دستی است که در روستای لریجان شهرستان محلات برگزار می شود افزود: دو جشنواره قبلی، در سال های قبل از کرونا برگزار شده بود و در سال های اخیر به دلیل بیماری کرونا جشنواره به تعویق افتاد.

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات با تاکید بر اینکه این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع و اجرای موسیقی سنتی در حال برگزاری است ادامه داد: در کنار سبزه  و هفت سین توانمندی های روستا در  صنایع دستی و هنری شهرستان هم با برپایی 12 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

لعل بار بیان داشت: با اشاره به اینکه توانمندی ها و محصولات غذایی و تنقلات محلی و همچنین رشته های صنایع دستی از جمله سفالگری، پیکر تراشی و خراطی، گلدوزی و سبدبافی هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است گفت: جشنواره سبزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره سبزه نوروز روستای لریجان محلات برگزار شد

سومین جشنواره سبزه نوروز روستای لریجان محلات برگزار شد