مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-10سياسي

اصفهان میزبان نخبگان جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران شد


چهارمین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران طی دو روز در اصفهان برگزار شد و فعالان و نخبگان این حوزه را گردهم جمع کرد.

- ایسنا/اصفهان چهارمین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران طی دو روز در اصفهان برگزار شد و فعالان و نخبگان این حوزه را گردهم جمع کرد.

این کنفرانس در روزهای 18 و 19 اسفندماه و به میزبانی پژوهشکده مواد و انرژی پژوهشگاه فضایی ایران در اصفهان برگزار شد و شرایطی را فراهم آورد تا 300 نفر از اعضای هیئت علمی، مدرسان کارگاه های آموزشی، کارشناسان و علاقمندان به صنعت جوش و بازرسی و آزمایش های غیرمخرب و همچنین شماری از مسئولان و مدیران این صنعت به صورت مجازی گرد هم جمع شوند و آخرین دستاوردهای خود در این حوزه را ارائه کنند.

در این کنفرانس 236 اثر در بخش های مختلف مقاله، پایان نامه، طرح های پژوهشی، کتاب، عکس و گرافیک دریافت شد.

این آثار دستاوردهای مربوط به تلاش های محققان در دانشگاه و متخصصان حوزه صنعت را به نمایش می گذارد و سبب می شود با تعامل و تبادل افکار آنها، جایگاه ویژه و حیاتی در دستیابی به اعتلای علمی کشور ایجاد شود.

چهارمین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران با همیاری و مشارکت سازمان ها و مراکز معتبری همچونURNDT ، indiaWelds، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، فرهنگستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان نخبگان جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران شد

اصفهان میزبان نخبگان جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران شد