مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-10سياسي

سید جمال الدین جهاد تبیین را دو قرن پیش آغاز کرد


سید جمال الدین اسدآبادی جهاد تبیین را دو قرن پیش آغاز کرد که این مجاهدت و خستگی ناپذیری ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت منادی وحدت سید جمال الدین اسدآبادی که با حضور وزرای ارشاد و علوم برگزار شد اظهار کرد: 18 اسفندماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی به نام سید جمال الدین اسدآبادی زینت گرفته است و سید جمال افتخاری از افتخارات جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه 83 سند به ثبت رسیده که نشان می دهد این سید بزرگ زاده اسدآباد است افزود: سید جمال الدین اسدآبادی در کنار عرفا و مجتهدین بزرگ به درجه ای بزرگ نائل آمده است و این شیخ بزرگ الگویی برای فقها و روحانیت است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه در جریان برگزاری این کنگره، 10 مدرس و محقق در فضای مجازی و همچنین به صورت حضوری مقالات خود را در کنگره سید جمال الدین اسدآبادی ارائه داده اند گفت: باید جایگاه این سرمایه بزرگ ارج نهاده شود و معرفی سید جمال الدین اسدآبادی در عرصه بین المللی صورت گیرد.

وی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و شهید مطهری مبنی بر معرفی سید جمال به عنوان یک پژوهشگر بی نظیر خاطرنشان کرد: این روحیه خستگی ناپذیر و جهاد تبیینی که سید جمال از دو قرن پیش آغاز کرده، ستودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید جمال الدین جهاد تبیین را دو قرن پیش آغاز کرد

سید جمال الدین جهاد تبیین را دو قرن پیش آغاز کرد