مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-10سياسي

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر برگزار شد


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از برگزاری دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا باباخان با بیان اینکه البرز ونچر اولین رویداد سرمایه گذاری البرز در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی بود، گفت: رویداد دوم در حالی در بخش صنایع عذایی و کشاورزی برگزار می شود که 17 طرح به دبیرخانه ارسال شده که پس از ارزیابی شش طرح به مرحله ارائه راه یافتند.

وی با اشاره ابه اینکه در صنایع بزرگ استان، نیازهای فناورانه متعددی وجود دارد بیان کرد: با راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید سلیمانی به سمت شناسایی و حل نیازهای فناورانه خواهیم رفت و با توجه به این رویکرد، رویدادهای آتی را معطوف به رفع نیازهای صنعت انجام برگزار خواهیم کرد.

علیرضا باباخان با اشاره به اینکه در این رویدادها صاحبان طرح ارتباط بهتری با سرمایه گذاران برقرار می کنند خاطرنشان کرد: با برگزاری این رویداد قصد داریم بخشی هر چند اندک از آرزوی دیرین کشور که برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت است محقق شود.

مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز در ابتدای دومین رویداد البرز ونچر با تاکید بر اینکه استان البرز پتانسیل های لازم را در برخی حوزه ها دارد، گفت: با همفکری صنعتگران و افراد صاحب تجربه و خوشنام سه حوزه پسماند، صنایع غذایی و خودرو به عنوان حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر برگزار شد

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر برگزار شد