مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-10دانش

وضعیت آموزش دانشگاه ها در سال جدید مشخص شد / برگزاری امتحانات پایانی، حضوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه ریزی در دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: با توجه به اپیدمی سویه امیکرون وقفه جدی در دانشگاه ها اتفاق افتاد که امیدواریم در سال آتی کلاس های دانشگاه ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی در دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار شود؛ در این راستا می توان بازه امتحانات را طولانی کنیم و یا به با بهره مندی از امکانات سایر دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و مؤسسات دیگر هماهنگی انجام گیرد که دانشجویان غیر بومی در نزدیک ترین محل زندگی امتحان دهند.

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه حضور اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها همواره مورد تأکید وزیر علوم بوده است اظهار داشت: باید برای این موضوع برنامه داشته باشیم تا شاهد حضور همه اعضای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آموزش دانشگاه ها در سال جدید مشخص شد / برگزاری امتحانات پایانی، حضوری

وضعیت آموزش دانشگاه ها در سال جدید مشخص شد / برگزاری امتحانات پایانی، حضوری