مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-10سياسي

تئاتر با اعمال شاقه در شهربابک کرمان


شهرستان شهربابک در 240 کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

- برای دیدن تئاتر منتظر بازشدن درها و آغاز نمایش بودم که دیدم بعضی تماشاچیان نایلون های پلاستیکی پُر از خوراکی را به دست گرفته اند تا با خود به داخل سالن ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طی 2 ماه 2 بار برای دیدن تئاتر به سالن آمفی تئاتر کانون امام خمینی (ره) شهر شهربابک رفتم؛ سالنی که محل برگزاری همایش ها و جلسات بسیاری نیز است.

شهرستان شهربابک در 240 کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

آنچه پیش از شروع تئاتر در بین تماشاچیان خودنمایی می کرد کیسه های نایلونی پر از خوراکی بود که می خواستند به داخل ببرند و حین اجرای نمایش هم آنها را میل کنند؛ صدای بازوبسته شدن نایلون و جویدن خوراکی هایی مثل چیپس، پفک و تخمه که عموما خوردنشان صدادار است هم که حتما اهمیت ندارد؛ شاید دیدن تئاتر در اولویت های بعدی است.

حرف زدن های پرتکرار با صدای بلند و رفت و آمدهای نابجا هنگام اجرای نمایش که موجب برهم خوردن تمرکز بازیگران و دیگر حضار می شد نیز نشان می داد رعایت فرهنگ و اصول دیدن تئاتر در اینجا هنوز خیلی جای کار دارد و معلوم نیست علت آن را باید در کجاها جست و جو کرد؛ عده ای معتقدند اجرای بسیار کم تئاتر در شهربابک و ارتباط کم مردم با این هنر از جمله علت هاست و هنگامی که پای صحبت اهالی تئا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر با اعمال شاقه در شهربابک کرمان

تئاتر با اعمال شاقه در شهربابک کرمان