مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-10سياسي

همدان، ظرفیت ساخت شهرک ایرانی و اسلامی را دارد


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان، ظرفیت ساخت شهرک ایرانی و اسلامی را دارد، گفت: می توان در محدوده 680 هکتاری یک شهرک فاخر ایرانی و اسلامی ایجاد کرد.

- به گزارش، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در دیدار اعضای شورای شهر با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت روز پاسدار با بیان اینکه سپاه در تمام عرصه ها از جمله شهرسازی و ایجاد شهر اسلامی ایرانی حضور دارد، اظهار کرد: مطالعاتی در خصوص ایجاد شهر اسلامی ایرانی شکل گرفته است.

وی به انتخاب چند نقطه از کشور به عنوان پایلوت و نمونه ایجاد شهرک اسلامی به دنبال هماهنگی ها در وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: آمادگی خود را برای آغاز مطالعات و عملیات اجرایی این طرح اعلام می کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: می توانیم در محدوده 680 هکتاری یک شهرک فاخر ایرانی و اسلامی با ویژگی های معماری همدانی ایجاد کرده و به یادگار بگذاریم که تأثیر بسیاری در فرهنگ سازی و زندگی آرام و معنوی خواهد داشت.

صفری افلاکی خواستار استفاده از ظرفیت شورا، شهرداری، دولت مردمی و وزارتخانه در بحث ایجاد شهرک اسلامی شد و افزود: با استفاده از این ظرفیت ها اقدامی فاخر در شهر به یادگار می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، ظرفیت ساخت شهرک ایرانی و اسلامی را دارد

همدان، ظرفیت ساخت شهرک ایرانی و اسلامی را دارد