مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 07:422022-03-10سياسي

آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی را دارد


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به رفع تداخلات اراضی استان گفت: آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی آذربایجان شرقی شامگاه چهارشنبه با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، تعدادی از قضات و اعضای کمیسیون در محل سازمان برگزار شد و اعضای مدعو در جریان فرایند رسیدگی به پرونده ها در این کمیسیون قرار گرفتند.

موسی خلیل الهی رییس کل دادگستری استان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاران از رتبه دوم آذربایجان شرقی در کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد کارها کمی سرعت گرفته و وضعیت اراضی باقی مانده در سطح استان آذربایجان شرقی تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه سند دار کردن اراضی کشاورزی تقاضا محور می باشد ادامه داد: قرار شد از طریق نظام صنفی کشاورزی فرهنگ سازی شود تا مردم و کشاورزان با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک برای درخواست اسناد کشاورزی برای اراضی زراعی شأن ترغیب شوند.

در سطح استان 3090 پلاکات ثبتی وجود دارد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه با توجه بر اینکه در موضوع رفع تداخلات اراضی رتبه دوم کشوری به استان آذربایجان شرقی اختصاص دارد گفت: در سطح استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی را دارد

آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی را دارد