مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-09سياسي

سپاه وارد مدرسه سازی در هرمزگان می شود/ ساخت 400 کلاس درس جدید


کندی روند بازسازی مدارس تخریبی در هرمزگان سبب شد تا استانداری هرمزگان و سپاه پاسداران وارد میدان جمع شدن زودتر بساط این کلاس های ناایمن شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه هم اندیشی حل مشکل مدارس تخریبی و غیراستاندارد و کمبود فضای آموزشی در استان هرمزگان امروز با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر مهرالله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت آموزشی استان اظهار داشت: تامین زیرساخت های آموزشی و نوسازی و مقاوم سازی فضای موجود یکی از اولویت های مهم در استان هرمزگان است که تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت های مختلف نقایص این حوزه کاهش یابد.

وی افزود: در کشور و استان برای مقاطع دبستان و متوسطه اول مشکل خاصی وجود ندارد اما مشکل اساسی در مقطع دوم متوسطه است که متاسفانه کمبود فضای آموزشی در برخی مناطق سبب شده به خصوص دختران ناچار به ترک تحصیل شوند از این رو تاکید زیادی برای ادامه تحصیل این دسته از دانش آموزان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه وارد مدرسه سازی در هرمزگان می شود/ ساخت 400 کلاس درس جدید

سپاه وارد مدرسه سازی در هرمزگان می شود/ ساخت 400 کلاس درس جدید