مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-09ورزشي

برگزاری 10 رویداد استارتاپی در اردبیل


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 10 رویداد استارتاپی در حوزه جوانان در استان اردبیل خبر داد.

- وحید فروهر 18 اسفند در آیین رونمایی از اپلیکیشن استارتاپی ترابال در زمینه چالش های فوتبال در سالن رضازاده اردبیل اظهار کرد: طرح هایی که در حوزه جوانان ارائه می شود همگی پیوست فناورانه و خلاقانه دارد و امروز شاهد بهره برداری از پلتفورمی جذاب به دست جوانان در حوزه ورزش هستم.

وی با اشاره به اینکه تقویت فعالیت های حوزه جوان در اردبیل در دستور کار است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی تفاهمنامه ای را با وزارت ورزش جوانان در راستای اعتلای سیمای اقدامات انجام شده، منعقد کرده و امروز در استان اردبیل نیز پلتفورم و اپلیکیشن ترابال با مدیریت و همکاری جهاد دانشگاهی در دست بهره برداری است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شتاب دهی اردبیل با برنامه های متنوع و کسب و کارهای فناورانه جوانان وارد عمل شده است، گفت: ظرفیت ها و ایده های خلاقانه ای در بسیاری از جوانان استان اردبیل وجود دارد که نیازمند شناسایی و ارتقا این ظرفیت ها هستیم.

فروهر افزود: مرکز منش جهاد دانشگاهی اقدامات مثبت و مؤثری را در راستای تبدیل ایده های خلاقانه جوانان به برنامه های متعدد انجام داده که حمایت از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 10 رویداد استارتاپی در اردبیل

برگزاری 10 رویداد استارتاپی در اردبیل