مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:172022-03-09سياسي

نمایشگاه توانمندی شهرهای استان سمنان برپا می شود


استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه های توانمندی در شهرهای استان خبر داد و گفت: هدف ازاین گونه اقدامات علاوه برجذب مسافر کمک به اقتصاد خانواده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا هاشمی غروب چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان - نوروز 1401 به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برپایی نمایشگاه های توانمندی و پتانسیل های شهرستان های استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی در ورودی شهرها در دست اقدام است، ابراز داشت: هدف ازاین گونه اقدامات علاوه برجذب مسافر و معرفی شهر کمک به اقتصاد خانواده ها است.

وی بابیان اینکه استان سمنان در حوزه گردشگری با تعدد آثار میراثی ثبتی دارای استعداد بسیار ارزشمندی است، افزود: این امر در برنامه ریزی برای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری از طریق توسعه زیرساخت ها امری ضروری و حائز اهمیت است.

امنیت مسافران در اولویت استاندار سمنان بابیان اینکه این خطه درواقع بین الحرمین و باب الرضا است و در ایام نوروز 1401 میزبان مسافران و زائران امام هشتم (ع) خواهد بود، ابراز داشت: تشکل ها و سازمان های مردم نهاد می توانند نقش مؤثری در میزبانی از مسافران و زائران امام هشتم (ع) در نوروز 1401 داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی شهرهای استان سمنان برپا می شود

نمایشگاه توانمندی شهرهای استان سمنان برپا می شود