مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-09اقتصادي

مشکل اردستان، عدم نگاه متوازن مدیران استانی است


مشکل اول شهرستان هایی مانند اردستان، عدم نگاه متوازن و عادلانه مدیران کل استانی بوده است که باعث شده شهرستان های کوچک رشد خود را نداشته باشند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: مشکل اول شهرستان هایی مانند اردستان، عدم نگاه متوازن و عادلانه مدیران کل استانی بوده است که باعث شده شهرستان های کوچک رشد خود را نداشته باشند.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز(چهارشنبه، 18 اسفند) در مراسم تقدیر از راهنمایان گردشگری در خانه بومگردی پنجه طلا اردستان، اظهار کرد: مشکل اول شهرستان هایی مانند اردستان، عدم نگاه متوازن و عادلانه مدیران کل استانی بوده است که باعث شده شهرستان های کوچک رشد خود را نداشته باشند.

وی افزود: نگاه مدیران کل میراث فرهنگی در سال های گذشته متوقف بر حمایت از مجموعه های تاریخی مستقر در شهرستان اصفهان و نهایتا شهرستان کاشان بوده است در حالی که سراسر این استان پهناور پر از فرصت های ارتقا و گردشگری است که بعضا با نگاه کمبود اعتبارات توجیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با گلایه از عملکرد مدیران استانی میراث فرهنگی در شهرستان اردستان، گفت: بعد از گذشت حدود 5 سال از ثبت جهانی قنات دوطبقه اردستان با وجود پیگیری های متعدد، هنوز اداره کل میراث فرهنگی استان یک مراسم و رونمایی از لوح ثبت جهانی این اثر فاخر را انجام ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اردستان، عدم نگاه متوازن مدیران استانی است

مشکل اردستان، عدم نگاه متوازن مدیران استانی است